Odstąpienie od umowy i reklamacje
Gwarancje, reklamacje, zwroty towarów:
- Zakupione i dostarczone towary są fabrycznie nowe i ustawowo objęte rękojmią do 2 lat od zakupu.
- Reklamacje urządzeń należy zgłaszać na email krystian.dlugolecki@aldo.agro.pl lub gwaranta marki zakupionego urządzenia.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz.U. Nr 22 poz.271 z 2000r z późniejszymi zmianami) , Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
4**. Warunkiem niezbędnym zwrotu jest dostarczenie sprzętu wolnego od śladów użycia.**
- Zwrotowi nie podlegają:
- towary zamówione lub wyprodukowane specjalnie dla Klienta
- urządzenia których pierwsze uruchomienie może spowodować zmianę stanu fabrycznego
- Zwracany towar należy zwrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z paragonem lub kserokopią faktury zakupu, instrukcją i gwarancją.
- W przypadku zwrotu towaru na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego zostanie przelana kwota równa wartości zakupionego towaru.
- Zwrotowi nie podlegają koszty odesłania towaru.
- Jeśli produkt był wysłany do klienta na koszt ALDO przy zwrocie towaru Klient pokrywa koszty transportu w obie strony.